Özge Gürel Biyografisi – Kiraz Mevsimi dizisi Öykü kimdir?

Fox ekranlarında yaz dizisi olarak başlayan Kiraz Mevsimi fenomen olma yolunda hızla ilerliyor. Dizi için hazırladığımız fan sayfasında oyuncuları detaylı birşekilde sizlere tanıtacak ve resimlerini yayınlayacağız. Kiraz Mevsimi Öykü karakterine hayat veren Özge Gürel kimdir, hayatı, biyografisi bu yazımızda sizlerle olacak. Özge Gürel’in boyu kaç, güzel oyuncu kaç yaşında, sosyal medya adresleri neler gibi sorulara cevap vermeye çalışacağız.

Kiraz Mevsimi dizisi ile yıldızı kısa sürede parlayan ve dizide Öykü Acar karakterini canlandıran Özge Gürel 5 Şubat 1987 tarihinde İstanbul’da dünyaya gelmiştir. Liseden mezun oluncaya dek emekli olan babası, ev hanımı olan annesi ve üç kardeşiyle beraber Silivri’de yaşamıştır. Daha sonra Beykent Üniversitesi’ni kazanan güzel oyuncu uluslararası ticaret bölümünden başarıyla mezun olmuştur.

Özge Gürel’in çocukken oyuncu olmak gibi bir hayali olmadığı ifade ediliyor. Ancak sonraki yıllarda bu alanda çeşitli dersler almış. Bu dersler sonucunda Kızım Nerede adlı diziyle oyunculuk dünyasına adım atmış. Diziyi izleyenler Gürel’in dizide Zeynep karakterini canlandırdığını hatırlayacaklardır. Huzur Sokağı dizisinde de izlediğimiz Gürel asıl çıkışını ise Medcezir adlı başarılı dizide canlandırdığı Ada karakteri ile yapmıştır. Kendini geliştirmek için büyük çaba sarfeden genç oyuncunun diksiyon, dans ve şans dersleri aldığını da belirtelim.

Özge Gürel’in burcu Kova’dır. Boyu kaç diye merak edenlere 1.70 olduğunu söyleyelim.

Gürel’in Kiraz Mevsiminde canlandırdığı Öykü Acar karakterinden de bahsedelim. İlk bölümde dizinin fanları hemen ısınamasa da Öykü’nün şu anda dizinin en sevilen karakterlerinden biri olduğunu rahatlıkla söyleyebiliriz. Güzelliğiyle de dikkat çeken asıl kızımız moda tasarımlarıyla uğraşan ve büyük bir modacı olmayı düşleyen oldukça zeki bir kızdır. Cem adında küçük bir kardeşi bulunan Öykü terzilik yaparak geçimlerini sağlamaya çalışan annesiyle birlikte küçük bir mahallede yaşamaktadır. Babasının küçük yaşta evi terketmesi genç kız da büyük bir travmaya yol açmış ve erkeklere güvenini kaybetmesine yol açmıştır. Böylece bu yaşına kadar erkeklere karşı hep mesafeli durmuştur. Ancak çocukluğundan beri gizli gizli Mete karakterini sevmektedir. Dizinin ilerleyen bölümlerindeyse Ayaz karakteri ile tanışıp iki aşk arasında sıkışacaktır.

Kiraz Mevsimi öykü karakteri kimdir, Öykü Acar karakterini kim canlandırıyor, Kiraz Mevsimi Öykü Acar, Özge Gürel saç rengi nedir, kaç doğumlu, yaşı ve boyu kaçtır? Kiraz Mevsimi dizisinde başrol oynayan kız kimdir?

Özge Gürel Resimleri

177 Yanıt

  1. arda dedi ki:

    öykü aşkım seni seviyorum

  2. Öykü dedi ki:

    biz birbirimize çok benziyoruz benim adım aslında Öykü değildi ama seni o kadar çok seviyorum ki anneme benim ikinci Adımda olsun bence dedim annemde ikinci adın olsa kesin Öykü koyardın dedi ben de evet lütfen benim ikinci adım Öykü olsun dedim annem de tamam yarın mahkemeye gidip yaptırırız dedi sonra ikinci adımı Öykü yaptırdık ve ben bu siteye de Öykü yazmak istedim

  3. henna gıdık dedi ki:

    siz nerede yaşıyor sunuz be seni cok seviyorum lütfen bana cevap veri hergün buraya bakacam.

  4. oyku dedi ki:

    merhaba oyku abla senizi cok seviyorum biliyomusun benimde ismim oyku sana cok benziom

  5. DUYGU dedi ki:

    En sevdiğiniz dizi nedir

  6. Narin dedi ki:

    Merhaba Özge abla, ben norveç te yaşıyorum ..Seni görmek için neler vermezdim ki ..Seni çok ama çok seviyorum..

  7. Maral dedi ki:

    Sizi çok seviyorum özge ablama

  8. ada dedi ki:

    Ben sizin dizinizin hayraniyim her bolumunu izliyorum beni size benzetiyolar sizi coook seviyorum serkan abiyide

  9. hasan hüseyin dedi ki:

    kiraz mevsiminin tüm katrosunu görmek istiyorum özelikle özge gürel ve serkan çayoğlunu

  10. Ayten dedi ki:

    Ozge ablayla serkan abini gormek istiyorum ben azerbaycanliyim ama turkce de konusa biliyorum her gece yatakta sizin bir gun azerbaycana geleceginizi hayal ediyorum sizleri coooooook ama çoooooooooook seviyorum acaba sızı gore bılecekmıyım lutfeeeeen azerbaycana gelın lutfeeeeen nolur sızlere bayılıyorum

  11. Eda ecer dedi ki:

    Ozge abla ben seni çok seviyorum seninle tanışmak çok isterim

  12. irem dedi ki:

    sey ayaz zeytin burnu yeni çiflik yolunda gezerse sevinirim

  13. ayca dedi ki:

    boyu biraz abartmıssınız ben sete gittim benim boyum 1.70 özge gurel omzuma geliodu .. yani 1.55 vardır. ama,tatlı kız,kısa,olsada,

  14. Eliza dedi ki:

    Özge Gürel benim idölüm

  15. Bennu Gökdemir dedi ki:

    Öykü ve bu Ayaz’ı çok yakıştırıyorum ve onları çok ama çok seviyorum

  16. eda su dedi ki:

    Özge senin doğum günün benimkinden sonra geliyor benim doğum günüm 4 şubat

  17. yıldız dedi ki:

    sevgili özge abala seni çok seviyorum sen benim idolümsün

  18. yıldız dedi ki:

    serkan abiyide çok seviyorum dizide harikasınız sizin gibi olmak size imrenmek istiyorum okulumdaki bir arkdaşım kira mevsimi dergisimi defterimi ne hazırlamı siz ve serkan abinin fotoğrafları var sizi çok seviyorum ben gaziantepteyim siz istanbulda sizi görmek çok istiyorum büyüyünce bir kızım olursa adını özge ya da öykü koyacagım birde muhteşem yüzyılda gördüm sizi sebebsiz yere idam ettire nur banu salağından da nefret ettim

  19. yıldız dedi ki:

    özge abla ben senin hayaranınım her cumartesi iki elim kanda olsa bile geliyorum ekran başına internet bulursam senin videolarını fragmanlarını çekim hatalarını izliyorum gerçek hayattada serkan abiyle çok yakışıyorsunuz acaba anneniz karagülde oynuyomu fotoğraflarınız var elimde hep sizin gibi olmak istiyorum sizi çok seviyorummmmm <3<3<3

  20. Öykü dedi ki:

    keske sizi canli canli gore bilseydim yahu keske ama bunun mumkun olmadigini da biliyorum.Ama ben aslinda turkum ama azerbaycanda yasiyorum. Bir gun siz eger azerbaycana gelirseniz nolursunuz ilk once bize gelin tamam mi. Hem annem cok guzel kek ve cikolatali kurabiye yapar vallaha. Bi gun sizi caya bekliyoruz neyse haydi kalin saglicakla ozge ve serkan abi ve ablam.

  21. Öykü dedi ki:

    insallah sevgili olup bi yuva kurmaya karar verip evlenirsiniz ve insallah bundan daha baska filmlerde de oynarsiniz

  22. Öykü dedi ki:

    merhabalar ozge abla biliyomusun benim de adim oyku ve senin de serkan abinin de buyuk bi hayraniyim.Siz ikinizde hayatinizda cok buyuk basarilara imza atmissiniz. Biyografilerinizde okudum. Ben sizzin ikinizi de cok seviyorum. Siz de benim artik abim ve ablam sayilirsiniz hatta herkesin. Ama bunu size soylemek ne kadar dogru bilmiyorum amayine de ben soyleyeyim. Acikcasi ben sizi serkan abiyle cok yakistiriyorum ozge abla. Yani mesela serkan abi yani kadir gecesi yaratilmis derler yaa hah bak iste aynen o kadar yakisikli, sende ozge ablacim baya bi guzelsin masallah size. Yani o yuzdende siz bence bir biriniz icin yaratilmissiniz ve nolursunuz sevgili olun yaa nolur

  23. Billur dedi ki:

    seni cok seviyorum ozge abla dunya bi yana sen biyana canim

  24. Deniz dedi ki:

    Seni çooook seviyorum ceylanpınara gel lütfen sana sarılmak istiyom

  25. xanım dedi ki:

    merhaba ozge ben seni cok seviyorum ben azerbaycanliyim ama turk dilinde konusmayi biliyorum bu yazdiklarimi oku ve bana mesaj gonder seni cok seviyorum

  26. yaren dedi ki:

    en büyük hayalim özge gürele tanışmak ama o istanbulda yasıyor ben ankarada yaşıyorum ve henüz 9 yaşındayım onu görmek için 20 yıl geçmeli

  27. Heyran dedi ki:

    meraba ozge ablacim ben azerbaycandan ariyorumm.Seni dee cookk ama cookk begeniyorumm yahu ozge ablaa serkan abiyle cokk yakisiyosunuz bence direkt sevgili ol onunlaa haa benden soylemesii

  28. Özge Gürel dedi ki:

    Hepinize Bu Güzel Düşünceleriniz İçin Teşekkür Ediyorum. Sizleri Bolca Öpüyorum! Muck!!!

  29. leman dedi ki:

    özge abla azerbaycana gelemezmisin nolur gel gelmiyosanda numarani ver
    nolurr

  30. kirazcan dedi ki:

    seni seviyorummmm çok tatlısın…

  31. elif dedi ki:

    oysa meteyi hic sevmiyorum boyle yaptigin icin ayazi oykuden ayiriyor vallahi deyişmesini bekliyorum

  32. suniş dedi ki:

    Sizleri coook seviyom. Kalbim hep sizinle. basarilarinizin devamini temenni ederim

  33. selen dedi ki:

    muhteşem yüzyılın hangi bölümünde oynamış??

  34. alvina dedi ki:

    Oyku gurcustana gelirsen coook sevinirim acaba gelebilirmisiniz.nooooolur:)

  35. alvina dedi ki:

    Ben gurelin buyuk hayraniyim.ve oykunun sevgilisi kim onu merak ediyorum.kesge serkan olsao gurelin sevgilisi

  36. öykü dedi ki:

    ne güzel en büyük hayranım ile adım aynı

  37. Bilgisu dedi ki:

    Bizim sınıf öykü ve ayaza bayılıyor!

  38. DEFNE dedi ki:

    SERKAN ABİ ÇOK YAKIŞIKLISIN.

  39. Eda ÇETİNTAŞ dedi ki:

    aayyyyyyyy……….. çok seviyom Özge GÜREL seni ”öykü” kiraz mevsimini ni çok seviyorum senide serkan çayoğlu”ayaz” sizi çok çok seviyorum leptopta büssürü bölümü yükledim çok güzelsin ;D

  40. kerem dedi ki:

    Özge abla seni çok seviyorum çok guzelsin keske ablam olsan keske seni canlı gorebilsem heee bu arada çok iyi rol yapiyon

  41. Masal dedi ki:

    Özge abla keşke senin yanında olsaydım seni tanımayı çok isterdim

  42. öyaz hayranı dedi ki:

    özge serkan lüüüüüütfen zonguldak a geliniz hayranınızım en büyük

  43. öyaz hayranı dedi ki:

    tek kelimeyle harika zaten kötü diyemem asla özge ve serkan a ölüyoru be ah bunu keşke okuyup gelseler

  44. Halime dedi ki:

    Keşke özge ablayı görebilsem.özge abla bu mesajımı görürsen eğer nolur tel numaranı verirmisin lütfen seninle konuşmak istiyorum

  45. hazal dedi ki:

    Özge abla inanmıcan ama senin buyuk buyuk hayranınım tabletimde inanma asagidaki kizda 32 tane varmış bn de ise onun kat kat fazlası var 278 tane senin için az oslun bu fotoraflar çoğalır seni okadar çok seviyorum ki dunyada sevenlen kat kat fazlası ve çizimlerim çok guzek aynı senin gibi

  46. Remzi dedi ki:

    ya keşke serkan abimi 1 kere görebilseydim :(

  47. SİNEM VE ÖZGE dedi ki:

    Biz tunceli çemişgezek yatılı bölge ortaokulundan yazıyoruz sizi çooooooooo…k seviyoruz bir gün buraya hayranlarınızı görmeye gelin hep sizin fotoğraflarınızı çıkartıyoruz…

  48. ilke dedi ki:

    Özge abla hayranın olmak istiyorum

  49. sıla dedi ki:

    En sevdiğim dizi sonuna kadar KİRAZ MEVSİMİ ayrıca ÖZGE GÜREL ÇOK GÜZEL SERKAN ÇAYOĞLUDA ÇOK YAKIŞIKLI İKİSİNİDE ÇOK SEVİYORUM VE BİRBİRLERİNE ÇOK YAKIŞIYORLAR ÖYAY AŞKI

  50. özge dedi ki:

    adım da aynı sizle ve bende silivride doğmasamda 1yıl yaşadım ve şimdi istanbuldayım

  51. özge dedi ki:

    sizin bütün hayatınızı ezberledim sizin 1 numaralı hayranınızım özge abla telefonumda sizin 32 fotoğrafınız var bütün filmlerinizi takip ettim ve ediyorum sizi çok seviyorum nolur bi harfte olsa yaz baş harfimi yani ö harfini yazarsan çoook ama çoooook sevinirim o bi harf için herkeze hava atarım özge gürel beniim için bi harf yazdı diyee nolur menejerinizde olsa siz deyin de yazsın

  52. meryem dedi ki:

    tatlım aşkım bitaneciğim öykü

  53. reyyan dedi ki:

    özge gürel sen çok güzel bir kızsın hiçkimse senden daha güzel olamaz sen en iyisi serkan çayıroğluyla sevgili ol oda çok yakışıklı

    • reyyan dedi ki:

      niye ol çünkü hiç kimse onun kadar yakışıklı olamaz ve rolünü çok çko güzel oynuyosun sana hayran oldum

  54. sevval aslı dedi ki:

    özge gürel şu anda yazdıklarımı okuyorsan bu gece yaşadığın yere geliyorum ve inşallah seni de serkanı da görebilirim

  55. gözde dedi ki:

    Sizi cok seviyorum iyiki varsiniz iiyki bu dizi var kiraz mevsimide öykü ayaz askida hicc bitmesin

  56. öykü özer dedi ki:

    Özge abla <3 Serkan abi çok yakışıyosunuz…..Seni ve serkan abmiii çok seviyorum

  57. sevilay dedi ki:

    bende şuan silivride oturuyorum ve bende 22 şubatta doğdum özge gürel Silivrili bende Silivriliyim ( özge güreli çok seviyorum)(ayazıda çok seviyorum ) özge gürel Silivrili olduğunu duyunca çok sevindim sizi çok seviyorum ne olur bana birşeyler yaz lütfennnnnn <3

  58. deniz dedi ki:

    özge ablacım allahını seversen bir şeyler yaz senive serkan abimii canımdan çok seviyorum gerçekten

  59. İREM OKAY dedi ki:

    SENİ COK SEVİYORUM ÖZGE ABLA SEN BENİM ABLAM OL SENİ SEVİYORUM

  60. AYGÜL dedi ki:

    sizi çok seviyorum siz çok güzelsiniz keşke ben de sizin kadar güzel olsam kiraz mevsimi dizisi bitmesin SİZİ ÇOK SEVİYORUM ……

    • AYGÜL dedi ki:

      Öykü abla ben senin çizimlerini ve seni çok seviyorum ben 5-B ye gidiyorum ben de senin gibi çizim çiziyorum AYAZ AĞABEYİ VE SENİ ÇOK SEVİYORUM

  61. banu yıldız dedi ki:

    Ben 14 yaşındayım kiraz mevsimi dizisi özge gürel ve serkan çayoğlu bende kortuğum bir derecede bağımlılık yaptı.dizideki olaylar ruhsal durumumuda etkiliyor.

    • Özgeveserkan dedi ki:

      senin ruhsal durumunu etkiliyosa izlemessin olur biter yani napalım dünyanın mı sonu =? izleme

  62. merak ettim dedi ki:

    özge gürel muhteşem yüzyılda oynamış ya hani hangi bölümlerde oynadı 121. bölümde gördüm araştırdım ama bu fotoğraflardaki sahneleri bulamadım yardım edinnn

  63. murat dedi ki:

    seni cok seviyoruz bayilarak izliyoruz…

  64. Nihal dedi ki:

    Keşke ama keşke Özge Gürel ile arkadaş olsaydım…

  65. GÜLER dedi ki:

    BEN ÖYKÜYU ÇOK AMA ÇOK SEVİYORUM KENDİNE İYİ BAK BEN İSTABULA GELİRSEM SENİ VE AYAZI ABİYİ GÖRMESİS GELMİYECEM BEN 13 YAŞDYİM 1BÖLÜM BİLE KAÇIYMADIM ADIM GÜLER Ö

  66. cansu dedi ki:

    öykü abla nolur birseyler yaz bana

    • Melis Oktem dedi ki:

      Canim ben Özge’nin arkadasi burdan tum yazanlara selam gonderiyor :). binevi akrabasiyim :) Sizi seviyorum

  67. cansu dedi ki:

    özge gürelin hayranıyım onu çok seviyorum o diziden ayrılmasın o hep beni güldürüyor güzel mankenler gibi ve ayrıca komik en sevdiğim dizi oyuncuları serkan çayoğlu ile özge gürel sizi seviyorum özge gürel hangi dizide olursa onu izleyeceğim ama yine kiraz mevsimini izleyeceğim o filmi unutmayacağım

  68. zeynep dedi ki:

    bence harika bir kız oyunculuk rollerini çok begeniyorum

  69. gökay turhan dedi ki:

    kiraz mevsimi 30. bölüm fragramını gören varmı ben görmedim

  70. gökay turhan dedi ki:

    aranızda çok soru soranlarda var.Alakasız sözler söyleyenlerde var.
    Bikere serkan çayaoğlu nun almanya da doğduğunu biliyorum.
    Hatta serkan çayaoğlu mankenmiş birçok meslek denemiş bende soru soracağım.
    özge gürel ve serkan çayaoğlu gerçekten sevgili diye magazin programında gördüm ama gerçek mi hala bilmiyorum sizce söylenen doğrumu yanlışmı .
    inşallah doğrudur

  71. kardelen dedi ki:

    Seni cok seviyorum ve gercek hayatta sevgili olmanizi da cok istiyorum insallah sevgilisinizdir dunyanin en guzel kizi ve yakisikli erkegiiii sizsiniz

  72. behnam sa dedi ki:

    canimsin ya vala ben irandan behnam ablam kadar seviyorom seni

  73. melis çakır dedi ki:

    bence öykü 1.70 boyund aolamaz bence 1 metre boyunda bide ayazla öpüşme sahnesinde ayaz öykünün bi yerlerine elledi. ben çok gördüm bide ayazcım bayılıyorum senin şu göğsüne benimkilerde çok sesx…ayaz seni bekliyorum adres…istanbul beykoz no 45 seni bekliyorum…….

  74. kader dedi ki:

    ben hayatmda bukadar yakisan ikili gormedmmm gercktn arkadslar. iki kalp o kadar anlamliki sizi cok ayrca seymadn igreniyormm bukadr karakterszde oynanmzzz dmi arkslarrr

  75. serkanın delisi dedi ki:

    Arkadaşlar biliyor musunuz? Ayazın gerçek sevgilisi de çok güzel

  76. serkanın delisi dedi ki:

    Serkan çok yakışıklısın bayılıyorum kusura bakma ama ben seni özlüyorum filmi değil

  77. zeynep dedi ki:

    Sen çok güzelsin seni kıskanıyoru bile diyebilirim sinan bey de çooooooooook yakışıklı çekdiğiniz dizi harika sana ve sinan beye çooooooook teşekkür ederim

  78. Derya Çayoğlu dedi ki:

    Arkadaşla Serkanın Almanyada dogdugunu bilen varmi?

    • gamze boz dedi ki:

      Özge gürel ve serkan çayoğlu sevgili olduğunu gerçekte biliyormusunuz ? :* :)

  79. cansu dedi ki:

    özge gürel daha önce medcezirde oynadı ada adıyla biliyo musunuz

  80. mısra dedi ki:

    özge gürel ve serkan çayoğlu ayrılmasınlar yani bildiğimiz üzere öykü ve ayaz’ı kastetmiştim.herkes biliyorki onlar sevgililer ve bence bir birlerine çok yakışıyorlar sizcede deyil mi?ben meteyi çok sevdiğimi söyleyemem.peki ya siz arkadaşlar

  81. mısra dedi ki:

    bence öykü güzel bir kız sizce nasıl birisi

  82. Umut dedi ki:

    Özge gürel in amca kızı yani kuzeni benim sınıf arkadaşım

  83. Gulcan beybi dedi ki:

    Cok tatlisiniz zizincok seviyorum ayaz

  84. Didar dedi ki:

    ozge siz serkan abiyle birinize cok yakisiyorsunuz siz dizide sevgili gercek hayatinizda sevgili dilsinizmi

  85. Nermin kanat dedi ki:

    özge seni çok seviyorum serkan abiyle bir birinize çok yakışıyorsunuz

  86. ayşenur özer dedi ki:

    özge ablacım öncelikle seni çok seviyorum sen ve serkan abi çok yakışıyorsunuz her nekadarda senden küçük olsa lütfen bizim için hayranların için sevgili olun sana yalvarıyorum…:)inşallah okul okuyup seni ve serkan abiyi görmek için istanbula gelicem…

  87. nermin dedi ki:

    Cok guzel bir kiz

  88. şeymanur dedi ki:

    ck güzelsn senin ve ayazın en büyük hayranınım seni çok seviyorum ve seninle en kısa zamanda tanışmak istiyorum ve çabalıyorum kiraz mevsimi dizisini en yakından kaçırmadan takip ediyorum tekrardan söylüyorum çok güzelsin (:

  89. sümeyye bal dedi ki:

    çok tatlısın…… :):):):)

  90. eren dedi ki:

    özge gürel ben eren tabi tanıyamazsınız ama yakında tanıyabilirsiniz okadar güzelsinizki pırıl pırıl parlıyorsunuz ben istanbula gelene kadar hep böyle

    güzel olursunuz işallah saygılarla eren tekin…

  91. Melek dedi ki:

    Bu yorumu filmin yapımcıları okur mu bilmiyorum ama yinede içimde tutamayacağım neden diziyi severek izleyenlere saygısızlık yapıyorsunuz biz ayaz ile öyküyü yakıştırdık en baştan beri aralarındaki tatlı atışmayı sevdik güzelim romantik komediyi drama çevirdiniz sonra da dizi tutmadı reyting düştü pat kalksın dizi yayından bu güne kadar izleyen seyircilere haksızlık yapmayın tadı yerine getirin izleyici sayısı böylece düşüyor bilginiz olsun sevgili kiraz mevsimi ekibi

    • ezgi dedi ki:

      tmm cnm saol ben bildiririm yetkililere haber verdiğin için teşekkürler tekrar romantik komediye çevirtmeye çalışıcaz

      • serkan dedi ki:

        serkan abi cok iyisin benim adımda serkan cok şanslıyım özge abla seni ve serkan ablyi 1 kere gorebilsem keske))

  92. zelia dedi ki:

    ayaz abi bayılıydrum sana

  93. esra dedi ki:

    özge abla eğer zamanın kalırsa buraya da bakarmısın lütfen 1 kaç kelime yazsan yeterli

  94. esra dedi ki:

    özge abla sen çok güzelsin ben 5. sınıfım bizim sınıfımızdaki herkes kiraz mevsimi izliyor denizlide yaşıyorum biliyorum gelmen %10 ama benim tek dileğim sizi bir kez görebilmek sizi çok seviyorum

  95. merve dedi ki:

    serkanla çççoooooooookkkk yakışıyorsunuzz yaaaa yerim sizi

  96. aslı dedi ki:

    eyer bana 2 ünlüyle tanışma fırsatı verilseyde kesinlikle <3 öykü ve ayaz <3 derdim

  97. gizem dedi ki:

    çok güzelsini ben size çok bayılıyorum özellikle ayaz ve öyküye

  98. şerife GEZER dedi ki:

    Ayaz çook yakışıyorsunuz

    • serkanın delisi dedi ki:

      Belki ikisinin de başka başka sevgilisi var niye öyle diyorsunuz

  99. öykü dedi ki:

    özge abla çizimlerini ben de yapıyorum ve çok beğeniyorum 3 c sınıfına giiyorum ama sen istanbulda doğmuşsun eğerarhavi ye gelirsen çok mutlu olurum ve senin ve ayaz abinin resimleri satiliyor onları kiraz mevsimi defterime yapıştırıyorum sizi çook seviyorum

  100. öykü dedi ki:

    özge abla ne şanslıyım ki benim adım da öykü dizideki gibi babannemler saçma diyor diziye ama ben ayaz abi ve seni çok seviyorum

  101. gamze dedi ki:

    kiraz mevsimi dizisine bayılıyorum özellikle öykü ve ayaza bayılıyorum sizi çok seviyorum benden size selam yeni bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum by

  102. elif dedi ki:

    sizi çok seviyorum ve sizi görmek istiyorum ama ayazın aşığığım onun fotoğraflarını arkadaşımla okulda onun o tatlılığını öpüyorum sizi seviyorumm……..

  103. Nuray dedi ki:

    ozge cox sirin ve gozelsen:)

  104. selen dedi ki:

    Özge ablam bişi sorucam neden bu kadar güzellllsin yhaaa seni cok seviyorummm

    • aslı dedi ki:

      ben merak etmiyorumçünkü bence sen her halinle güzelsin… keşke seninle tanışa bilsem o zaman dünyalar benim olurdu

  105. irem dedi ki:

    çok güzelsin senin hayranınım seni seviyorum

  106. LEYLA dedi ki:

    OZGE COK GUZELSIN YAAA

  107. Yekta dedi ki:

    özge abla seni çooook seviyorum serkan abiyle çok yakışıyorsunuz bir gün Ağrıya konser vermeni çok ama çok istiyorum lütfen bana cevap ver öpüyorum

  108. Azra dedi ki:

    özge abla çok güzelsin ve senin büyük bir hayranınım hep görmek isterim ne olur yorumuma cevap ver bekliyorum

  109. gülcan dedi ki:

    özge çok tatlısın yaaaaa

  110. aslı dedi ki:

    Bir çok dizi seyrettim ama aklimda kalan ve birdahaki bölümü merakla beklediğimi hatirlamiyorum. Taki kiraz mevsimini izlemeye başlayana dek cok seviyorum sizi ve gercekten sizi görmek istiyorum.

  111. Elif sude aydın dedi ki:

    Ben Öykü(özge güreli) veAyaz(serkan çayoğlu) çooooooook seviyorum oyüzden onları görmek çok isterim.

  112. oyku dedi ki:

    senveayazbirolandacokguzeloluyosunuz

  113. irem dedi ki:

    özge güreli çok seviyorum onu görmek istiyorum bende kova burcuyum

  114. rabia dedi ki:

    özge gürel i çok görmek iserin cook seviyorummm

  115. berna dedi ki:

    Ben hep öykü gibi olmak istiyorum. Ve öyküyle aynı burcuz kova ve de sen olmasan acaba odiziyi izlermiydim seniiiiiii çok seviyorum:-) :-) :-)

  116. Samet dedi ki:

    Özge abla oyunculuga senin sayende içim ısındı. 20 yaşındayım maliye okuyrum ve evet senin sayende oyuncu olmaya karar verdim çok teşekkür ederim beni kendime getirttigin için. Bu arada çok yakında film setindeyim seninle tanışmak benim için tarifi mümkün olmayan bişey bu ismi unutma .

  117. aysen çelik dedi ki:

    Sizi Çok seviyorum ayaz ı da çok seviyorum kiraz mevsimi dizisini de seviyorum siz çok güzel başarılı bir oyuncusunuz sevgilerimle aysen her bölümünü izlerim tekrarlarlarini izlerim 3 bolumden itibaren cok sevdim 4 bölümü tam 8 kez izledim sizi çok seviyorum ayazida ayaz öykü

  118. Mirze dedi ki:

    Her akşam Uyudukda güzel rüyalar gör canım

  119. Mirze dedi ki:

    bu dünyada senin gibi güzel kalpli kız çok az Seni Seviyorum Özge

  120. Mirze dedi ki:

    çoooooooooooook güzel senin hem için hem güzelliyin

  121. Mirze dedi ki:

    Özge VALLAH seni çok seviyorum İNŞALLAH buluşuruz

  122. Beyza dedi ki:

    Keske öykü ve ayazla tanisma fırsatım olsa onlari cok seviyorum cok yakısıyorlar dızı hayatı dısında da bırlıkte olsunlar bence :-) sizinle tanısmayı ck isterdm ö&a

    • serkanın delisi dedi ki:

      ARKADAŞIM ne yapıyorsun belki başka başka sevgilileri var

  123. Beyza dedi ki:

    Bence ayaz ve öykü cooook yakısıyorlar

  124. aylin dedi ki:

    ece uslu ozge hurelin annesi mi? cvb verin lutfen?>///

    • Ece dedi ki:

      ozgeninn annesi olsaydi yazardi fotomodelci oldunu bence dizide oynayan oykunun annesii bence o kedi annesi ayrica ben video da bakmishttim kaamera arkasina oykunun annesii kizina alacakmish Serka”ni

  125. özge dedi ki:

    Özgecim seni çook seviyorum çook tatlısın kiraz mevsimini çoooooook seviyorum ve hef bölümünü kaçırmadan izliyorum yine görüşmek üzere byyyyyyyyyyyy

  126. merve deniz dedi ki:

    sizi cok begeniyorum özellikle ayazı cok seviyorum

  127. Aytac dedi ki:

    Bayiliyorum bu kiza ne kadar sansli birisi

  128. kübra dedi ki:

    çoooooooook güzelsin

  129. aydan dedi ki:

    ben sizi seviyorum yaaa
    sirinler

  130. Duru uzun dedi ki:

    Ben sizi çok seviyorum dizilerinin hep izliyorum kiraz mevsimi me d cezir özellikle kiraz mevsimi uyku saati geçse bile okadar güzeldi izliyorum ben daha çocuğum sizin hayraninizim

  131. Şahin.dinçer dedi ki:

    Kiraz.mevsimi.aşk.mevsimidir

  132. deniz dedi ki:

    çok güzel ve ben de öykünün yerinde olmak isterdim ve ayazın yerinde de olmak isterdim hemde çok isterdim.

  133. fariba dedi ki:

    kizlar cok tatli ama sigara kullaniyormus bende duyunca cok uzuldum!
    bence su duru guzelligine yazik ediyor :((

  134. Zezi dedi ki:

    Özge Güray men hep seninle tanişmak istemişimdir seni çok seviyorum seni benden hiç kim alamaz

  135. Ebru dedi ki:

    ÖZGE GÜRELİ ÇOK SEVİYORUM ÇOK BAŞARILI Bİ OYUNCU KİRAZ MEVSİMİDE ÇOK GÜZEL Bİ DİZİ

  136. ruqiyye dedi ki:

    fotoraflarda cok guzel

  137. ruqiyye dedi ki:

    ben sana azerbaycandan yaziyorum azeriler seni cok seviyor bende.
    diger bolumleri sabirsizlikla bekliyorum serxos xalinde cok yakisiyor seni seviyoruz kendine iyibak
    sagol yani hoscakal

  138. ruqiyye dedi ki:

    seni cok seviyorum ozge abla serkan abi ile cok yakisiyorsunuz

  139. fariba dedi ki:

    ozge abla seni tebrik ederim ben boyle sempatik sarhos gormedim oldum bittim gulmekten.

  140. ayşenur dedi ki:

    ölüyorum size keske sizi görebilsem

  141. ayşenur dedi ki:

    öykü abla ayazla çok yakısıyonuzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

  142. khjjkhj dedi ki:

    özge gürelin hayranıyım ona bayılıyorum

  143. filiz dedi ki:

    öykü abla ben size nasıl ulaşabilirim?

  144. Mehmet dedi ki:

    Kızın boyu en fazla 1.60 siz 1.70 diyordunuz.

  145. fariba dedi ki:

    gulusunun hastasiyim

  146. selin dedi ki:

    öykünün telefonu ne renk ?

  147. hazar dedi ki:

    Serkan abi iyiki varsin seni çok seviyoruz

  148. hande dedi ki:

    özge gürel sizi çok seviyorum iyiki varsın ve unutma dizinin en başarılı oyuncusu sensin ve de çok güzelsin sizinle tanışmak isterdim fakat bu imkansız

  149. ruhiyye dedi ki:

    ozge gurel iyiki varsin seni cok seviyom cok guzelsin

  150. can su dedi ki:

    meraba oyku abla seni çok seviyorum şimdi diceksinki yalan soyluyorsunuz ama gerçekten seni ablam gibi goruyorum sen beni sevmesende olur benim sevgim yeter

    • nurşen şahin dedi ki:

      sizi çok seviyarum

      • şevval peldek dedi ki:

        özge

        • öykü türkkan dedi ki:

          özge abla seni sen benim için çok değerlisin ayaz abide öyle bende büyüyünce senin gibi güzel olmak istiyorum ve bende bu tarz dizilerde oynamak isterdim sizi seviyorum öykü

          • nazlı dedi ki:

            öncelikle kiraz mevsimi dizisinde oynayan ve o dizide baş rolde olan özge gürel ablaya teşeküredyorum ve onla birlikte oynıyan serkan çayolu abi çok teşekürlerimi sunuyoru ama ikinizide çok seviyorum

          • ada dedi ki:

            özge abla ben seni çok seviyorum ama kafamızda çok soru işareti var.mesela serkan çayoğlu ile ilişkiniz varmı ? herkes bu sorunun cevabını herkes arıyor….